Gyerekek

Gyerekek

2013. április 11., csütörtök

Manóalvás és tesóbaba

Valami eltájolódhatott Mancikában, mert elég fura dolgokat produkál mostanság alvásilag. Kezdjük ott, hogy éjszakánként általában többször is felébred, de ez még nem is lenne olyan óriási probléma, ha mellé nem 5 - fél 6-kor kelne. HAJNALBAN! Ez kb. egy hete megy így, pedig már az esti elalvást is kitoltuk fél órával, de ez a reggeli ébredésnek meg sem kottyant.

A tegnapi nap is nagyon jó volt. Kelés háromnegyed 6-kor (ez egész tűrhető, örültem is), napközbeni kidőlés negyed 12-kor. És innentől kezdve alvás. Maratoni. Eszembe jutott, lehet, hogy az el nem aludt reggeli órákat pótolja? 4 (NÉGY) óra múlva azonban már úgy döntöttem, muszáj felébreszteni a kis hölgyet, különben az éjszaka rovására megy. (Ment is, este negyed 11-ig virgonckodás volt, de ez már az én bajom.)

Más: Ma voltunk a terhesgondozóban, megkaptuk a beutalót az első vérvételre. Megnézték a babát is UH-on, minden oké. Kismanó persze megijedt, amikor a doktor bácsi a hasamra tette az ultrahangos izét, el is sírta magát, biztosan féltett, azt hitte bántani akarnak... :) De megmutatta és megmondta a doki bácsinak, amikor felhúztam a pulcsimat, hogy baba. Jót borultak rajta. 

Mondtam G-nek, hogy ha lesz ma ultrahang, és meg akarják mondani, hogy fiú vagy lány lakik-e a pocakomban, akkor azt mondom, hogy nem akarom tudni. Mindenképpen szeretném, hogy G. is ott legyen majd, hogy együtt tudjuk meg. Egyébként már kétszer is azt álmodtam, hogy kislány lesz (fúúú, az egyik elég nagy zagyvaság volt...). De majd meglátjuk. A kínai fogantatásnaptár szerint kisfiú. De hát ez is csak olyan, hogy vagy bejön, vagy sem. G. csak arra kért, hogy ne legyen egyszerre mindkettő. Hmmm. Igyekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése