Gyerekek

Gyerekek

2015. január 12., hétfő

Új év

Sajnos nem indult túl jól az új év. Déditata kórházba került. Részletekbe most nem bonyolódok, de ha minden jól megy, holnap hazaengedik, bizakodunk. (Tatus, Tatus, nem volt valami jó ötlet tyúkhúslevessel indítani az évet...) (Déditata 90. szülinapja)

Gyerekek jól vannak, Kincső fodrásznál járt, hátha kicsit erősödik a haja.

Az újfrizus


Kolos bébi továbbra is jó kedélyű, vigyorgós kiskrumpli. Szótagokat mond, szinte mindent ért. Megcsinálja, amire kérjük (hozd ide a cipődet, stb.). Szól, ha bekakilt (mutogat a a pelenkájára, és mondja, hogy ka-ka). Azt, hogy Ne!, tökéletesen tisztán, érthetően használja, és egyre sűrűbben. Önállóan akar enni, egész ügyes is, bár elég nagy kosszal jár, de hát ez van. 


Itt éppen krémtúróval próbálkozik

G. próbál kikecmeregni a megfázásból, már egész jól van. Én pedig túl vagyok egy erőt próbáló méregtelenítő kúrán, amit több okból is meg akartam csinálni. És meg is csináltam! Nem gondoltam, hogy képes leszek rá, ebből a szempontból is jót tett (és még nagyon sok más szempontból is). Kösz, Mr. Steinberger! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése