Gyerekek

Gyerekek

2013. január 27., vasárnap

Itt a bibi, hol a bibi

Maszat Mancinál gyakran előfordulnak kisebb-nagyobb balesetek: egyszer a lábát, máskor a fejét, kezét, stb. üti be valahova. Ez szerintem amúgy teljesen normális. Hol itt egy kopp, hol ott.

Múlt héten próbálkoztam először a gyógypuszival való fájdalomenyhítéssel, és - csodák csodája - bevált! Bármilyen formában. Mit is értek ezalatt? 

Első alkalommal az egyik lábujj volt a szenvedő alany, sírt nagyon szegény Manó. Mutattam a lábára, hogy ott most bibis lett, meg kell puszilnom, és máris nem fog fájni. Így is történt minden, a fájdalom egycsapásra kikúszott a lábujjból. 

Másnap hasonló dolog történt, csak éppen a feje koppant egyet valahova. Egyáltalán nem volt vészes, hasonlóan jártam el: Hol a bibi? A válasz: Egyik kezével a fejét fogja, a másikkal a lábujjra mutat. Logikus. Ha tegnap ott volt a bibi, ma miért lenne máshol? Ez még néhányszor megismétlődött, de most már mintha lassan kezdené megérteni a dolgot... 

Máskor meg kérdezem: Hol a bibi? Adok rá egy gyógypuszit, hogy ne fájjon! Erre pedig általában én kapok tőle egy cuppanósat. De még így is elmúlik az a fene nagy fájdalom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése