Gyerekek

Gyerekek

2015. február 10., kedd

Betegség újra és készülődés farsangra

Most, hogy Kincső és G. végre összeszedték magukat valamennyire a betegségből, mi vagyunk a soron Kolossal. Szegény kicsikém éjjel ötkor ébresztett tüzelő homlokkal. Szerencsére a Nurofen lenyomta, csúnyán köhög is mellé, inni viszont csak alig-alig hajlandó, pedig folyamatosan töltöm (tölteném) belé... Most alszanak, remélem, jó nagyot, hogy én is tudjak kicsit regenerálódni. Hála az égnek, már reggel megfőztem az ebédet, most nem lenne hozzá semmi energiám. Kincső is csak holnap megy oviba, mert azt akartam, hogy csütörtökre teljesen elmúljon a köhögése, akkor lesz ugyanis a farsang. Bár még nem tökéletes (néha-néha köhécsel, főleg szaladgálás után), most már csak azt remélem, hogy nem kapja el tőlünk a göthöt, és esik vissza újra.

Pillangótündér lesz amúgy a kisasszony, bemutató a főpróbáról:

 
Majdnem felrepült

Kispillangó

Kolos végig ott körözött, amíg fényképeztem

Na és egy bónusz: az elmaradhatatlan esti társasjáték, a Csigafutam (Mikor unja meg???)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése