Gyerekek

Gyerekek

2012. július 26., csütörtök

Szeparációs szorongó 2.


És akkor most tényleg, úgy igazán. Amit olyan 5 hónapos korában írtam, az semmiség volt ehhez képest. Mert akkor még viszonylag egy helyben volt Mancika. Na de most, hogy már nem kötik őt bizonyos korlátok, él is ezzel a képességével. Kimegyek a szobából, és már hallom is a kis tappancsokat magam mögött csapdosni a parkettán, miközben a nyányányá-t szajkózza. Ha megtalál, nagy az öröm, mászik is fel a lábamra, mert milyen jó ott. Szóval mostanában különösen keresi a közelségemet a kis hölgy, ami nem esik ám rosszul, csak néha kicsit fárasztó… Egyéb egyedüllétet igénylő tevékenységekről nem is beszélve. Azt hiszem, most egy ideig nem leszek magamra hagyva egy percig sem, hacsak nem alszik.

Ha már itt tartunk: ráállt a kis Manó a napközbeni 2 szundira: az egyiket - a hosszabbikat - a tízóraija (ami amúgy dél körülre esik) utánra, a másikat 4-5 körülre szokta időzíteni. És ez nekem tetszik!

Ja, és, amint látszik, véget ért a két hetes internet-elvonásunk. Többszöri utánatelefonálgatás után persze. Mert a szolgáltatónak magától eszébe sem jutott volna kijönni, mondván, hogy szabadságolások vannak. No comment. Egyébként a dolgot szerencsésen túléltük.

Egyik éjjel megint buli volt, 4-kor felébredt Manci, és úgy viselkedett, mintha reggel 9 lenne (az a normál kelési idő). Hajnali fél 7 volt, mire vissza tudtunk aludni. És utána azt álmodtam, hogy nem volt véletlen ez a szokatlan időpont, ugyanis az zavarta Manót, hogy jön a foga. Megnéztem, és tele volt a szája fogacskákkal, legalább 10-12-vel. Na, mondom, akkor most egy éjszakával megúsztunk több nyűgöset. De aztán felébredtem, és ránéztem a kis fogatlan lánykámra, és tudtam, hogy ez a fog-téma még egyáltalán nem aktuális kérdés mifelénk. Ha az anyjára ütött, majd valamikor az első szülinapja környékén köszönthetjük az elsőket… :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése