Gyerekek

Gyerekek

2013. május 23., csütörtök

Gyulai szalmaözvegy napok

Először is: Anyukám kérésére leszokom szépen arról, hogy a pocakomban lakó kislegényt PB-nek szólítsam, mert ez az elnevezés a PB-gázpalackot juttatja eszébe. Oké. Így teljesen érthető.

Gyulán wellnesseztünk Maszatkával, amíg G-ék Erdélyben voltak néhány napig... Mentem volna én is szívesen, csak hát a vizsgák... Jahhh. Otthon maradtam, hogy tanuljak, ez persze megint nem jött össze maradéktalanul, de annyi program volt, hogy lehetetlen volt mindegyiket lemondani. (Amiket lemondtam, azt is bánom...) Természetesen a Hambibárt is lehetetlen elkerülni, ha Gyulán jár az ember, most sem történt ez másként nem is egyszer.

Most újra itthon vagyunk, kezdünk visszaállni a megszokott kerékvágásba. Manócska éppen alszik, az ebéd fő a konyhában, nyugalom van. Pocak nő, iszonyat sebességgel. (Vagy csak nekem tűnik úgy???) Mocorog a kis lakója élénken. Nevet még mindig nem néztünk neki, de egyszer majd csak nekifutunk. El sem tudom képzelni, hogy végül hogy fogjuk elnevezni, tényleg, tippem sincs még. Szóval erre én is kíváncsi vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése