Gyerekek

Gyerekek

2012. október 4., csütörtök

Filmek és mérlegek

Valamelyik este olyan ideálisan alakult, mint már nem is emlékszem mikor. Történt ugyanis, hogy Manci 8-kor kidőlt, nekem pedig semmi egyéb halaszthatatlan-sürgős hajmosás/vasalás/mosogatás/egyéb dolgom nem akadt, sőt még különösebben fáradt sem voltam. Így hát G-vel úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet. És hosszú hónapok óta először sikerült végignézni egyet MEGSZAKÍTÁS NÉLKÜL. Tudom, apróság, de olyan jó volt! Kicsit mintha moziban éreztem volna magam. :) Az élményen emelt az is, hogy mellesleg a film sem volt rossz, sőt (Életrevalók).

Ma tölti egyébként Maszat Manci a 10. hónapját. Tegnap elvittem mázsálásra és mérésre: 75 cm a hölgy. A súlya a védőnőnél 8.700 gramm, a doktornéninél 8.400. Igazából a dokinénisnek hiszek, mert egyrészt eddig is azt figyeltem, másrészt a védőnőnél a felnőtt szobamérleg is 2 kilóval többet mér, mint bármelyik másik. (És persze ennek a mérlegnek az eredményét írják be a várandós kiskönyvbe, grrrrrr......)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése