Gyerekek

Gyerekek

2012. június 26., kedd

Aggodalmaskodós

Naná, hogy amikor korán kell kelni (fél 7-kor), nem fűlik hozzá egyesek - egyelőre láthatatlan - fogacskája (mostanában ugyanis 9 - fél 10 az ébredési idő)! Hosszú perceken át tartó simogatás és szólongatás után sikerült csak felébreszteni Kismancit (Bezzeg éjszaka! Olyankor elég egy pisszenés is!), ugyanis észrevettem a kishölgyön egy kis valamit, ami nem hagyott nyugodni. A (helyettes) körzeti doktor néni tegnap a megfelelő helyre irányított az ügyben, bár mondta, hogy nem sürgős, de mi ma reggel már nyakunkba is vettük a várost. 

Szerencsére nincs gond, egy kis krémezéssel megoldódik a probléma, csak hát az ember aggódik. (Inkább néha fölöslegesen, mint sehogy, bár azért remélem, túl sem parázom a dolgokat...) Manónak majdnem sikerült végigaludnia az eseményt, csak a végén ébredt fel - gondolom hideg volt a krém. Szóval igaz, hogy egy kis apróságról volt csak szó, de odafele úton éreztem először (eddig hála az égnek nem volt még semmilyen problémája Mancikának, még egy kis nátha sem), hogy bárcsak én lehetnék a helyében, hogy neki ne fájjon (rosszabb beavatkozásra számítottam). És biztos vagyok benne, hogy nem utoljára éreztem hasonlót...

Amúgy már alig várom a hétvégét és az azt követő jónéhány napot, ugyanis megyünk a nagyszülőkhöz, azaz "wellness-napok"* következnek, hajfestéssel és egyebekkel, sőt, még esetleg egy kis esti kikapcsolódással is tarkítva! :)

*bármilyen nagyszülői/rokoni segítség babapesztrálás terén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése